ADVISEUR MICROKREDIETEN AGENTSCHAP BRUSSEL
Als microkredietadviseur bij Employer ben je verantwoordelijk voor een kwalitatief klantentraject voor onze (toekomstige) ondernemers
Je beheert en ontwikkelt een klantenportefeuille
Je bent het aanspreekpunt voor elke persoon die een eigen zaak wenst op te starten of uit te breiden dankzij de diensten van Employer
Je begeleidt en adviseert klanten in hun ondernemersparcours, op basis van hun verwachtingen en hun noden
Je analyseert alle succesfactoren van de aanvraag van de klant de persoon, het ondernemingsproject, de omgeving en het netwerk, de haalbaarheid, de financiële achtergrond, enz.
Je bouwt en volgt het (administratief) dossier op van de persoon, van A tot Z
Je bouwt een stevige en duurzame vertrouwensrelatie op met de klant en onderhoudt die om een echte meerwaarde te betekenen voor de klant en zijn/haar ondernemersparcours
Je bent de persoon voor alle actoren die betrokken zijn in het ondernemerstraject van de klant
Onze vrijwilligers, die onze klanten begeleiden voor en na de opstart van hun zaak, en met wie je nauw samenwerkt om de klant alle slaagkansen te bieden.
Onze partners, die complementaire diensten aanbieden aan de onze en met wie je een stabiele en frequente relatie onderhoudt.
Je helpt Employer bij het
uitbreiden en versterken van haar impact
door proactief contacten te leggen met onze (potentiële) doelgroep of met relevante organisaties die met hen in aanraking komen. Een groep aanspreken schrikt je niet af en je bent comfortabel om over Employer en haar diensten te spreken bij elke gelegenheid die zich voordoet. Mochten de gelegenheden beperkt blijven, dan neem je het heft in eigen handen en creëer je zelf de opportuniteiten door regelmatige prospectieacties (zoals de organisatie van evenementen of andere ontmoetingen).
Je hebt een diploma hoger onderwijs en/of ervaring in klantenbeheer, (micro)financiering, ondernemerschap of een soortgelijke functie.
Je hanteert de waarden en normen van Employer vertrouwen, innovatie, respect, solidariteit en professionalisme.
Je kan perfect je sociale ingesheid combineren met een commerciële mindset.
Je werkt autonoom, efficiënt, proactief en geëngageerd.
Je hebt een luisterend oor en een oplossings- en resultaatgerichte aanpak.
Je bent veerkrachtig, polyvalent en flexibel. Uitzonderlijke verplaatsingen en evenementen buiten de werkuren zijn mogelijk.
Je zal voornamelijk in een Franstalige werkomgeving werken, maar je komt regelmatig in contact met Nederlandstalige en Engelstalige klanten en collega’s. Je beheerst dus voldoende deze drie talen voor een vlotte communicatie. Kennis van andere talen is een pluspunt.
Een expertiserapport opsen voor collega’s, de bankdirecteur, de projectverantwoordelijke, ... Contractuele documenten opsen en deze aan de klantenverantwoordelijke of de bankkantoordirecteur bezorgen (aflossingstabellen, termijnplanning, ...) AanbodWerken bij Employer, dat is werken in een dynamische omgeving vol betekenis, in een multicultureel team verspreid over België (Brussel, Gent, Antwerpen, Henegouwen en Luik). Wat we aanbieden
Een contract onbepaalde duur van u/week, met indiensttreding zo snel mogelijk
Een aantrekkelijk loonpakket (PC met onder andere maaltijdcheques, ecocheques, DKV-verzekering)
Mogelijkheid tot thuiswerk tot dag per week
Een opleidingsplan voor voortdurende persoonlijke en professionele ontwikkeling
Solliciteren
Samia Batouche
2024-04-23 - 2024-06-10
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Valuta: EUR
Address place: ANDERLECHT
de Fiennesstraat 77
Postal Code: 1070
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54